piątek, 31 sierpnia 2012

Ostatni wakacyjny post

Witajcie moje drogie,
Wakacje minęły ... , nie wiadomo kiedy. Pogoda niezbyt nam w tym roku dopisała. Obiecałam sobie ( na początku wakacji) że w tym roku postaram się pojeździć trochę z dziećmi nad jezioro, myślałam że w tym roku wyjątkowo się opale iże to w tym roku będą wyjątkowe wakacje, i co ...... i pstro, czyli nic z tego. Ale to nic, mieliśmy wprawdzie tylko kilka ale za to cudownych dni nad morzem, zawsze to coś.
Oczywiście jak zwykle przytargałam coś do mojego M.
Przecudne serducho które przytargałam z deptaka w Ustce, jest ono takie słodziutkie i urocze, prawda...?




Na razie zawisło w kuchni, ale to tylko chwilowo.


Będąc w Gdańsku zaliczyliśmy oczywiście Ikee (w pobliżu mojego miejsca zamieszkania niestety nie ma tego sklepu), trzeba korzystać z okazji. A oto kilka z moich skarbów:


Latarnia jest jednym z nich. Od dawna chodziła mi po głowie, marzy mi się też taka tylko większa.

 Jest urocza, prawda?


Moim nowym nabytkiem jest też  ta urocza taca na której te moje cudeńka stoją, to prezent od taty, jest bardzo trafiony.

Kolejnymi  z moich skarbów są te cudne osłonki, nie są do końca jeszcze zaaranżowane ale i tak są cudowne.



Pozdrawiam Was wszystkich bardzo gorąco i życzę przyjemnego ostatniego weekendu wakacyjnego.

3 komentarze:

  1. Fakt Ikea należy do kopalni skarbów, często tych małych, które upiększają nasze domy:) Dziękuję za udział w Candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy zrobiłaś :) Dziekuje za udział w Candy! Jednakże musisz dopełnić formalności - dopisać sie za pomocą "żabki" czyli inklinkz'a i zamieścić u siebie fotkę z info o candy :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I za to uwielbiam IKEE... zawsze tam coś znajdę dla siebie:)
    Już sama nie mogę się doczekać kiedy znowu zapoluję tam na jakieś cuda... a latarenkę też mam taką i uważam, że jest świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń