czwartek, 27 grudnia 2012

I po świętach

A oto i jestem.
Troszkę mnie nie było ale już wróciłam.
Miałam małe problemy z internetem, działał, mogłam Was odwiedzać, ale nie mogłam
pisać postów (tzn posty mogłam pisać, ale nie mogłam wstawiać zdjęć
bo jedno zdjęcie ładowało cię godzinami) , więc dałam sobie na luz.
Dzisiaj na szczęście chodzi mój internet jak błyskawica.
Mogę więc pokazać Wam np mój stroik na ławie.


I migawki z mojego drzewka.







A teraz czas na przygotowania do zabawy sylwestrowej.
Pozdrawiam Was bardzo gorąco.

Molucha

2 komentarze:

  1. Hej!
    Całe szczęście,że już po świętach,jeszcze tylko Nowy Rok i wreszcie wszystko wróci do normy ;P
    Tak patrzę,że Twoja choinka ma fajne grubiutkie gałązki :))Z mojej sypie się okrutnie więc jeszcze tydzień i pofrunie na śmietnik :/
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nie stety w tym roku to mały niewypał. Kupiona była w ciemnościach, w domu troszkę się zdziwiliśmy. To tylko choinka, na szczęście w "ubranku" prezentuje się nawet nawet.
      Ale już się sypie, po prostu nie podchodzimy do niej.
      Ja również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku :)))))

      Usuń