środa, 30 maja 2012

Moja kuchnia.

Witajcie, siedzę sobie w domku i rozmyślam. Wymyśliłam sobie , że nadszedł w końcu czas na pokazanie kilku  fotek z mojego M. W dzisiejszym poście pokażę Wam moją kuchnię. Jest mała ale za to funkcjonalna i taka moja. Moja pierwsza kuchnia była zakupiona przez mojego męża bez zastanowienia  i na szybkiego. Byliśmy bez mebli 5 tygodni, więc mój wspaniały mąż pojechał do sklepu i je po prostu zakupił . Na szczęście na koniec 2011 roku nastał jej koniec. Stare zielone meble zastąpiły nowoczesne brązowe na wysoki połysk(niezbyt wygodne rozwiązanie przy dwójce dzieci, ale no cóż).
Dziś moja kuchnia wygląda tak:






Najbardziej kocham w niej stół. Mogę zaszaleć z kolorowymi matami i innymi ozdobami, no i przede wszystkim możemy rodzinnie spożywać posiłki. 
Pozdrawiam serdecznie moich podglądywaczy. 

1 komentarz:

  1. o odnalazlam Twoja kuchnie:P,bardzo fajna ,masz polyskowe szafeczki tak jak ja chcialam,zazdroszcze miejsca na stol,u nas jest ciasno,wiec wymyslilam 2 taborety i blat:p.........ciesze ze wiekszosc juz za nami,jeszcze jedna szafka wiszaca zostala i tak jak pisalas na koncu jakis okap i inne drobnostki

    OdpowiedzUsuń