czwartek, 17 października 2013

Podusie

Dzień Dobry
Jak mija Wam kolejny tydzień.
Ja jestem zaganiana jak tylko mogę.
Brakuje mi czasu na wszystko.

Mam też nowe nabytki - podusie .

 Zakupiłam je podczas ostatniej wizyty w Castoramie.



W końcu mam swoje podusie b&w.
Brakuje mi tylko jeszcze  w paski.

No i małe hand made , poducha w gwiazdki.
Podpatrzyłam kiedyś to u Damar - Pod szczęśliwą trzynastką.



Uwielbiam je.
Bardzo się cieszę z moich nowych nabytków.


Pozdrawiam Was serdecznie i byle do piątku.

M.

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te Twoje poduszki...ogólnie mam bzika na ich punkcie :)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona że jestem w ich posiadaniu, tylko spóźniłam się troszkę bo były też w paski.
      Pozdrawiam M.

      Usuń
  2. w castoramie takie cuda? no tak...nie wiem bo u mnie tego marketu nie ma;( świetne są;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta w gwiazdki cudowna! Chciałabym podpatrzeć, ale nie pasowałaby u mnie. Muszę się obejść smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla czego nie?
      Trzeba się otaczać przedmiotami które nam się podobają, wtedy czujemy się lepiej.
      Pozdrawiam M.

      Usuń
  4. Hej, jakiś czas temu powstał projekt Wschodzące Gwiazdy, który głównie ma na celu stworzenie "bazy" blogów, poprzez udzielanie nam wywiadu prezentując siebie i swojego bloga.
    Jeśli jesteś zainteresowana to serdecznie zapraszam :)

    wschodzace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń