piątek, 13 września 2013

Witajcie kobietki.
Wzięło mnie i to na poważnie na black&white.
Szaleję jak tylko mogę.
Marzy mi się poducha w paski b&w ale na razie nie mam jak 
dostać się do szweda bo jest za daleko ode mnie.
Mam nadzieję że jeszcze w tym roku spełni mi się to marzenie, 
och zaszaleję sobie tam , lista cały czas się powiększa
mam nadzieję że finanse to wytrzymają.
Na pierwszy rzut idzie moje dzieło - doniczka oklejona
własnoręcznie przeze mnie taśmą.


A oto nowy nabytek z Pepco .
Zakochałam się w tej latarence od razu.



 Kubeczek też z Pepco , jest cudowny.















Rameczka to też nowy nabytek, jeszcze nie ma swojego miejsca ale ma już zapełniony środek.
Tym razem sweet.

A oto moja półeczka wieczorną porą.







Gazetnik też ma i serduszko i b&w.
Jemu też coś należy się od życia.
Jestem z takiej koszykowej formy gazetnika bardzo zadowolona.
Polecam.


Uwielbiam tę latarenkę. Jest na prawdę ekstra.


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i BARDZO BARDZO dziękuję za Wasze wizyty w
tym moim własnym małym świecie a także DZIĘKUJĘ BARDZO za pozostawiony ślad po Waszej wizycie w formie komentarza.
WIELKIE DZIĘKI !!!

:-)))))

9 komentarzy:

  1. U mnie w Pepco już nie ma tych lampionów, a z chęcią bym jeszcze jeden dokupiła, bo super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to dopiero nowość, jeszcze jest ich sporo.
      Pozdrawiam M.

      Usuń
  2. Pepco, znowu pepco, hi hi hi , jest the best !
    Wczoraj znowu byłam i kupiłam jeszcze ramki i czarne koszyczki. Doniczka wygląda świetnie, fajny pomysł, może wykorzystam, a latarenka ma swój urok , tylko mnogość już w moim domu więc nie kupiłam .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też co tam zaglądam to coś wynoszę.
      A latarenka też u mnie jest kolejna i inną już mam na oku.
      Pozdrawiam M.

      Usuń
  3. Pöleczka wieczorowa pora prezentuje sie przepieknie!!!
    Ja röwniez uwielbiam to polaczenie , Tobie jednak udalo sie wszystko super razem polaczyc :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, jesteś kochana.
      Ja też uwielbiam tą półeczkę z tymi lampeczkami.
      Pozdrawiam M.

      Usuń
  4. Widzę,że "nalot" na Pepco był hihi Też byłam wczoraj,wróciłam z białymi mięciutkimi poszewkami na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten sklep, zawsze coś z niego wytargam.
      Pozdrawiam M.

      Usuń
  5. Ja też skusiłam się na tą latarenkę i na wielu blogach króluje. Pozdrawiam i słonecznej niedzieli

    OdpowiedzUsuń