niedziela, 17 lutego 2013

Początek małej galerii

Witajcie .
Naoglądałam się na Waszych blogach cudownych domowych galerii
 i zapragnęłam mieć swoją własną.
Trzeba było znaleźć odpowiednie miejsce.
Męczyłam się  kilka dni , co z tym fantem zrobić.
I tak padło na pustą ścianę w przedpokoju.


Niestety to dopiero początek.
Trzeba wybrać kilka zdjęć i zakupić kilka ramek,
Ale jestem dobrej myśli.
Mam już w zanadrzu kilka pomysłów na zapełnienie tej ściany.
Na razie puki co wygląda tak :



Znalazło się też miejsce na moje małe hand made.
Jeszcze jest troszkę puściutko.
A to moje Walentynkowe tulipany.


I pan hiacynt, tym razem biały.


Pozdrawiam gorąco.
Życzę Wam moje drogie miłego niedzielnego wieczoru i spokojnego i
twórczego tygodnia.
Byle do piątku!!!
BUZIAKI
M.

10 komentarzy:

  1. Miejsce idealne! Zobaczysz, jak będzie fantastycznie wyglądać z fotkami! Czekam na efekty:)
    Kwiaty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. o tulipany mam w tym samym kolorze tym razem:P heee ale zgralysmy sie:P.............galeryjka zdjec fajny pomysl:P ...........masz ladny kolor scian i Twoje hand made tez mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie taka galeria się marzy :) Mam nadzieję,że się pochwalisz jak już bedzie gotowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pochwalę się.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  4. Moja galeria też w planach:) czekam na twoje pomysły:)
    a paczuszka mam nadzieję wyjdzie ode mnie do piątku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę śledzić powstawanie galeryjki :)

    OdpowiedzUsuń