poniedziałek, 21 stycznia 2013

wiosenny post

Witajcie.
Pogoda za oknem cudowna, mroźno i bezwietrznie.
A w mieszkaniu WIOSNA.
Mamy dzisiaj Dzień Babci- Wszystkiego najlepszego dla wszystkich naszych kochanych BABĆ.

Przy okazji zakupowania tulipanów dla babć moich i moich dzieci zrobiłam też mały prezent dla siebie , a oto i są też w moim M.
Cudowne, wspaniałe tulipany.
Czyż nie są piękne? 
W naszym M zawitały też inne oznaki wiosny :
                                        HIACYNT
                                       i NARCYZ
"Micha" tak mi się cieszy że mało co może mi ten uśmiech z buzi zmazać. Wydaje mi się że mało kogo taki widok nie cieszy.
Jutro u mnie chodzi ksiądz po kolędzie , choinki brak, oznak świąt brak ale za to wiosna całą para. W końcu to nie moja wina że w tym roku tak późno kolęduje.
Pozdrawiam Was moje kochane bardzo wiosennie i dziękuję serdecznie że do mnie zaglądacie i pozostawiacie ślad po swojej wizycie. Kłaniam się nisko.
Buziaki.
Molucha

4 komentarze:

  1. cudne te tulipany:P...... wprowadzaja tyle radochy do domu i jaki masz boski wazon:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj radości to mi sprawiają mnóstwo, nie sądziłam że mnie aż tak to będzie cieszyć. Wazon już ze mną jest jakiś czas, gdy go zakupiłam był błękitny, latem pomalowałam go na biało. Nie wiem czy zwróciłaś uwagę, jest on w tulipany.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne są te wiosenne akcenty u Ciebie. Co do poszewki, to się zmaluje. Czekam tylko na hasło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Mariolka ;)
    Śliczne te Twoje kwiatuchy,uwielbiam w każdej postaci i w każdej ilości i o każdej porze roku.
    Zawsze sobie obiecuję jak widzę tą osłonkę,że jak będę w Ikea to sobie kupię i zawsze zapominam...skleroza rządzi ;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń